מאמר זה עוסק בכדאיות עסקית על כל רבדיה: נקודת האיזון בעסק, תמחיר, המחרה, מדד הרווחיות, דו"ח רווח והפסד, תזרים המזומנים, תכנית ההשקעה, המאזן, מסגרת האשראי בבנק, חוק פרטו 80/20, אפקט השרשרת בעסק ועוד.
החיים שלנו מלאי צמתים: סיום ביה"ס התיכון והגיוס לצה"ל, לאחר השחרור מהצבא, לימודים, חילופי עבודות, פיטורין, פנסיה ועוד... מה לעשות כאשר מגיעים לצומת? באיזו דרך לבחור?
להיוועץ במומחה היודע ומבין אותך ואת העסק שלך הינו דבר חשוב ביותר. מאמר זה יסייע לך בבחירת היועץ העסקי, רואה החשבון ואפילו הבנק שיענו על הצרכים שלך בצורה המתאימה והטובה ביותר.
אבי אל תשאל איזה ג'ונגל זה התחום בו אני עוסק... לאורך כל התקופות, בזמן שעסק אחד חווה את התקופה הקשה ביותר בתולדותיו, באותו הזמן ממש, עסק אחר, ובאותו התחום, חווה תקופה מצוינת, וזאת ללא קשר למצב הכלכלי הגלובאלי
רוב האנשים חושבים כך, ויש להם סיבה טובה להאמין שאכן כך. נשאלת השאלה, אם אכן מחבבים אותנו רק אחרי שמכירים אותנו, מדוע שלא ננסה לגרום לכך שיחבבו אותנו כבר בתחילת הקשר...? הרושם הראשוני של האדם נקבע בשניות הראשונות של המפגש עם הלקוח
המטרה - יצירת קרבה, אמון, ביטחון אצל הלקוח. העיקרון - המוכר שולט בתהליך ע"י הכוונת השיחה לנושאי שיחה משותפים, על פי שילוב של אחד או יותר, מתוך ארבעת המאפיינים: הסביבתי, ההתנהגותי, המילולי, הומור.
הואיל והשוק הוא "האלוהים העסקי" שלנו, כלומר, כוח הטבע המניע תהליכים עסקיים, אנחנו לא יכולים ולכן לא אמורים "לחנך" את הלקוח. גדולים וחזקים שניסו, חטאו ביוהרה, ונכשלו בכך.
הנראות היא אחד הכלים החיוניים להישרדות וצמיחה של עסק קמעונאי שכן היכולת של עסק לשרוד, לצמוח ולשגשג עומדת ביחס ישיר ליכולת שלו להזרים דרכו כמות גדולה של קונים