מאמרים מקצועיים

לקבלת פרטים והזמנת פגישת היכרות, נא למלא הפרטים להלן:

מאמרים מקצועיים

סלוגן - SLOGAN - הסיסמה השיווקית לעסק שלך
העיקרון המנחה ביצירת מסר שיווקי אפקטיבי : פחות = יותר ..... LESS is MORE לבטא מכסימום משמעות ותועלת ללקוח במינימום מילים מדויקות
כדאיות עסקית
מאמר זה עוסק בכדאיות עסקית על כל רבדיה: נקודת האיזון בעסק, תמחיר, המחרה, מדד הרווחיות, דו"ח רווח והפסד, תזרים המזומנים, תכנית ההשקעה, המאזן, מסגרת האשראי בבנק, חוק פרטו 80/20, אפקט השרשרת בעסק ועוד.
החיים על הצומת - באיזו דרך לבחור?
החיים שלנו מלאי צמתים: סיום ביה"ס התיכון והגיוס לצה"ל, לאחר השחרור מהצבא, לימודים, חילופי עבודות, פיטורין, פנסיה ועוד... מה לעשות כאשר מגיעים לצומת? באיזו דרך לבחור?
פיתוח עסקי: חשיבה יזמית - עסקית - תוצאתית
יש האומרים: "עסקים, מכירות ומסחר זה חוש, או שיש לך, או שאין לך את זה...". האמנם? מי שאין לו "את זה", מי שלא נולד עם "חוש עסקי" חבל לו על הזמן?
כיצד לבחור יועץ עסקי, רואה חשבון או אפילו בנק?
להיוועץ במומחה היודע ומבין אותך ואת העסק שלך הינו דבר חשוב ביותר. מאמר זה יסייע לך בבחירת היועץ העסקי, רואה החשבון ואפילו הבנק שיענו על הצרכים שלך בצורה המתאימה והטובה ביותר.
ניהול משא ומתן עסקי - האחד זוכה והשני מרגיש זוכה
משא ומתן הינו מצב בו שני אנשים רוצים דבר מה זה מזה, בין אם למכור או לקנות, ובין אם להסכים.
החלטת לקחת הלוואה...? חייבים לעשות זאת נכון!
הלוואה לוקחים רק אם ב א מ ת חייבים, וזה אכן חיוני, ולא כי מישהו הציע לי "בתנאים נהדרים"...! אלא כי פשוט אין דרך אחרת להסתדר.
כיצד להשיג שליטה בניהול העסקי/פיננסי
ניהול תזרים מזומנים מוקפד – כלי השליטה מס' 1 בעסק שלך ! האם אתה באמת יודע כמה עולה לך... מה שאתה מוכר ?! מהי נקודת האיזון ? וניתוח סוגי העלויות בעסק
משבר כלכלי כהזדמנות עסקית... האומנם?!
אבי אל תשאל איזה ג'ונגל זה התחום בו אני עוסק... לאורך כל התקופות, בזמן שעסק אחד חווה את התקופה הקשה ביותר בתולדותיו, באותו הזמן ממש, עסק אחר, ובאותו התחום, חווה תקופה מצוינת, וזאת ללא קשר למצב הכלכלי הגלובאלי
"כשתכיר אותי – תחבב אותי"
רוב האנשים חושבים כך, ויש להם סיבה טובה להאמין שאכן כך. נשאלת השאלה, אם אכן מחבבים אותנו רק אחרי שמכירים אותנו, מדוע שלא ננסה לגרום לכך שיחבבו אותנו כבר בתחילת הקשר...? הרושם הראשוני של האדם נקבע בשניות הראשונות של המפגש עם הלקוח
כוחה של שאלה
מידע הוא כוח, שאלה היא כמו מפת דרכים, כשאינך בטוח בדרך - עצור ושאל. שאלה פתוחה ושאלה סגורה...: נבחין בין שני סוגי שאלות
עשרת הדיברות ליצירת מצב של הקשבה אפקטיבית
רוב אנשי המכירות מברברים עצמם לדעת... הקשבה, הינה כלי מרכזי לשליטה ולניהול תהליך מכירה מוצלח !
טכניקת 4 המאפיינים ליצירת כימיה ושיחה עם הלקוח
המטרה - יצירת קרבה, אמון, ביטחון אצל הלקוח. העיקרון - המוכר שולט בתהליך ע"י הכוונת השיחה לנושאי שיחה משותפים, על פי שילוב של אחד או יותר, מתוך ארבעת המאפיינים: הסביבתי, ההתנהגותי, המילולי, הומור.
הלקוח תמיד צודק? לא בהכרח. אבל, הוא תמיד הלקוח!
הואיל והשוק הוא "האלוהים העסקי" שלנו, כלומר, כוח הטבע המניע תהליכים עסקיים, אנחנו לא יכולים ולכן לא אמורים "לחנך" את הלקוח. גדולים וחזקים שניסו, חטאו ביוהרה, ונכשלו בכך.
היסודות הבסיסיים לצמיחה עסקית בסביבת המכירה
הנראות היא אחד הכלים החיוניים להישרדות וצמיחה של עסק קמעונאי שכן היכולת של עסק לשרוד, לצמוח ולשגשג עומדת ביחס ישיר ליכולת שלו להזרים דרכו כמות גדולה של קונים
אבי פיגנבאום

הדרך לעצמאות כלכלית מתחילה כאן.

לקבלת פרטים והזמנת פגישת היכרות, נא למלא הטופס:
רוצה למכור יותר?
רוצה למכור יותר ולהרוויח הרבה יותר ?
אשמח ללוות אותך בדרך להצלחה.
חתימה של אבי פיגנבאום
חזור למעלה