- בחר מקום מתאים לפגישה, ללא הפרעות. כבה הפלאפון באופן מופגן!
- הייה מרוכז בלקוח ובנושא
- שים לב לשפת הגוף והקול של הלקוח
- המתן עד שהדובר יסיים דבריו בטרם תגיב. אל תקטע את דבריו, גם אם אתה (חושב שאתה) בטוח יודע מה הוא חושב או עומד לומר... יש הפתעות!
- שאל שאלות ככל שיידרש עד שתבין את כוונת הלקוח
- שמור על קשר עין עם הלקוח במשך כל זמן הפגישה
- רשום נקודות עיקריות להתייחסות
- הקשבה פעילה – במהלך דברי הלקוח הנהן בהבנה, הסכמה, כגון: "אהה", "אני מבין את דבריך" וכיו"ב
- כאשר אינך מבין, אמור זאת
- בסיום דבריו בצע שיקוף – חזור על המסרים העיקריים שהלקוח העביר וקבל אישורו