עשרת הדיברות ליצירת מצב של הקשבה אפקטיבית

לקבלת פרטים והזמנת פגישת היכרות, נא למלא הפרטים להלן:

עשרת הדיברות ליצירת מצב של הקשבה אפקטיבית

עשרת הדיברות ליצירת מצב של הקשבה אפקטיבית
  1. בחר מקום מתאים לפגישה, ללא הפרעות. כבה הפלאפון באופן מופגן!
  2. הייה מרוכז בלקוח ובנושא
  3. שים לב לשפת הגוף והקול של הלקוח
  4. המתן עד שהדובר יסיים דבריו בטרם תגיב. אל תקטע את דבריו, גם אם אתה (חושב שאתה) בטוח יודע מה הוא חושב או עומד לומר... יש הפתעות!
  5. שאל שאלות ככל שיידרש עד שתבין את כוונת הלקוח
  6. שמור על קשר עין עם הלקוח במשך כל זמן הפגישה
  7. רשום נקודות עיקריות להתייחסות
  8. הקשבה פעילה – במהלך דברי הלקוח הנהן בהבנה, הסכמה, כגון: "אהה", "אני מבין את דבריך" וכיו"ב
  9. כאשר אינך מבין, אמור זאת
  10. בסיום דבריו בצע שיקוף – חזור על המסרים העיקריים שהלקוח העביר וקבל אישורו
הכותב הינו מנטור עסקי עתיר ניסיון, אשר ישמח לסייע לך בהשגת המיומנויות החיוניות להצלחה. לקבלת פרטים והזמנת פגישת היכרות, ניתן למלא את הטופס למטה.
אבי פיגנבאום

הדרך לעצמאות כלכלית מתחילה כאן.

לקבלת פרטים והזמנת פגישת היכרות, נא למלא הטופס:
רוצה למכור יותר?
רוצה למכור יותר ולהרוויח הרבה יותר ?
אשמח ללוות אותך בדרך להצלחה.
חתימה של אבי פיגנבאום
חזור למעלה