טכניקת 4 המאפיינים ליצירת כימיה ושיחה עם הלקוח

לקבלת פרטים והזמנת פגישת היכרות, נא למלא הפרטים להלן:

טכניקת 4 המאפיינים ליצירת כימיה ושיחה עם הלקוח

טכניקת 4 המאפיינים ליצירת כימיה ושיחה עם הלקוח
העיקרון: המוכר שולט בתהליך ע"י הכוונת השיחה לנושאי שיחה משותפים
  1. המאפיין הסביבתי - כל מה שבולט בסביבה הטבעית של הלקוח, אביזרים, אוספים, תמונות, חפצים מעניינים, תעודות, סמלים וכד'
  2. המאפיין ההתנהגותי - התנהגות בולטת כלשהי של הלקוח (פתיחות, חשדנות, הומור, ציניות וכ')
  3. המאפיין המילולי – דברים, נושאים, מילים שהלקוח מדגיש תוך כדי השיחה (עבר צבאי)
  4. הומור – הומור עצמי, זוהי הדרגה הגבוהה ביותר. אך ורק בנושאים ניטראליים "בטוחים" ובתנאי שהמוכר מוכשר לכך ! בכל מקרה חובה להימנע מנושאים מעוררי מחלוקת: פוליטיקה, עדות, קבוצות ספורט, דת ומדינה וכד'
כדי להגיב נכון, יש לזהות כל אחד מן המאפיינים הנ"ל, וזאת עושים רק ע"י הקשבה.
רוב אנשי המכירות מדברים רוב הזמן ובד"כ "מברברים עצמם לדעת"...!
הקשבה = שקט = שליטה בתהליך
השתיקה = זהב, אמר המשורר... (להקת הטרמלוס)
הקשבה אפקטיבית = הבסיס לכל טכניקה המאפשרת תקשורת בינאישית
הכותב הינו מנטור עסקי עתיר ניסיון, אשר ישמח לסייע לך בהשגת המיומנויות החיוניות להצלחה. לקבלת פרטים והזמנת פגישת היכרות, ניתן למלא את הטופס למטה.
אבי פיגנבאום

הדרך לעצמאות כלכלית מתחילה כאן.

לקבלת פרטים והזמנת פגישת היכרות, נא למלא הטופס:
רוצה למכור יותר?
רוצה למכור יותר ולהרוויח הרבה יותר ?
אשמח ללוות אותך בדרך להצלחה.
חתימה של אבי פיגנבאום
חזור למעלה